3 Μαΐ 2011

face to facebook




agapi mou?

Geia soy Oresth

telioses kiolas me tn istoria?

Teleiwsa

moro mou oute misi ora den isoun e3o!

E kala! Ti me perases? Gia kanena fyto?

na sou po ti ma6ri ali9ia, ixa anisixisi

Kane mou mia xari...Se peirazei na grafw ellhnika?

giati, pos sour9e?

Κάπως μου 'ρθε δεν ξέρω. Τι κάνεις λοιπόν;

Barieme. ke se skeftome.

Αλήθεια λες;

fisika

Α, έχεις χαιρετίσματα απ' τη Φωφώ

Ti kani to mikrouli?

Μια χαρά. Και μην τη λες μικρούλι γιατί τα παίρνει.

mpa! pes tis na pxi 3idi. akou ta perni to dekaxrono!

pepi?

pepi ti egine? ise eki?

Εδώ μωρό μου. Ζεστάθηκα κι έβγαλα τη μπλούζα μου.

ox! mi les tetia giati fountono

Ζεσταίνεσαι κι εσύ;

kati tetio

Και θες να βγάλεις το παντελόνι σου;

opa! poli fortsati se 6risko simera!

Μπα! Τις άλλες φορές δηλαδή πώς μ' έβρισκες;

eda3i, pio cool

Εννοείς ξενέρωτη;

pios ipe tetio prama?

Κανείς. Το βγαλες;

to 6gala

Ωραία, γιατί εγώ όπως σου είπα ζεσταίνομαι. Έτσι θα τα λέμε πιο άνετα. Προτιμάς με το χέρι ή με το στόμα;

ti prama??!!!

Λέω, σ' αρέσει να γράφουμε εδώ στο φέις ή προτιμάς να σε πάρω τηλέφωνο να τα πούμε;

aaa afto enoouses?

Γιατί, εσύ τι κατάλαβες;

asto kalitera. diladi tora ali9ia ise xoris mplouza?

Ναι γιατι;

ke de foras tipota?

Φοράω σουτιέν!

kino t gamato p forouses xtes?

Πού ξέρεις τι φορούσα χτες;

afou oli tn ora m ta dixnes. mouxan petaxti t matia

Ωχ!

ti?

Ξαφνικά ζεσταίνομαι περισσότερο. Κάτσε να βγάλω και το σορτς

tosi ora m t sorts isoun? giafto zesta9ikes!

Καλά, κορόιδευε, εγώ βγάζω και το σουτιέν

ti psixi ex ena soutien? mipos na 6galis k t kato?

Το βρακί δε μπορώ, ντρέπομαι

pos etsi?

Με βλέπει ο διπλανός

o pios??

Ο Δημήτρης, το παιδί απέναντι που είναι φαντάρος. Δε σου 'χω πει;

a, to pedi p ine fantaros! oxi dn m xis pi!

Είναι στο μπαλκόνι και χαμογελάει σα χάνος. Τώρα θα πάει μέσα και θα σβήσει το φως για να παίρνει μάτι καλύτερα. Να να! τι σου 'πα;

PEPI!!

Τι μωρό μου;

KLISE T KOURTINA!!!

Δε μπορώ. Την έχει πάρει να την πλύνει

O FANTAROS??

Η μάνα μου!! Και κοφ' τα κεφαλαία!

ki esi s6ise toulaxiston t fos

Γιατί, ζηλεύεις; Φαντάρος είναι το παιδί, μια βδομάδα έχει να δει γυναίκα. Ασ' το ν' ανοίξει λίγο το μάτι του!

k se sena prepi n ani3i t mati t? vlepoun tsontes st kapsimi k anigi. mou to xi pi o aderfos m. to es6ises?

Το σβήνω. Τόση ώρα πια, θα πρέπει να τέλειωσε

PIOS??

Η Μπουμπού, το πεκινουά μου. Πώς θα δει να φάει το σκυλί στα σκοτάδια; Και κοφ' τα κεφαλαία επιτέλους! Τι είσαι, κανένα απροσάρμοστο;

ne pes me k psixakia apopano! an e6gaza ego to prama m k to dixna stin apenanti ti 9a leges?

Δεν είναι το ίδιο!

mpa! k giati parakalo?

Γιατί έτσι! Άλλο βυζιά κι άλλο η....

i piaa? xaxa,λολ!

Η βούρτσα! αχαχαχαχα!

ne ne gelasame!

Pepi?

Pepi??????????????????????????????????

Εδώ είμαι αγόρι μου. Πήγα στο ψυγείο να πάρω ένα παγωτάκι. Δεν πιστεύω να μου θύμωσες;

na s 9imoso? gia pio logo? p kanis striptiz stous fantarous?

Έλα μωρέ, πλάκα έκανα! Ένας παππούς μένει απέναντι που ούτε καν βλέπει. Ζήλεψες;

ligaki...

Ττρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

ti kanis?

Γουργουρίζω. Σε πειράζει κι αυτό;

oxi, afto m' aresi

Ωραία. Άκου κι αυτό: σλαπ-σλουρπ!

ti kanis tora?

Το γλύφω

pio??

Το παγωτό βρε! Είναι πύραυλος

k to diko mou

ο-μι-τζι!

ti?

Το βρακί μου γέμισε παγωτά! Πρέπει να το βγάλω

6galto! 6galto!

Πω πω! Κυριολεκτικά μουνί όμως! Έχει γεμίσει κρέμες σαν...ξέρεις τι! Καλά, είναι για φωτογραφία!

Να 'σουνα εδώ ρε μωρό μου να το 'γλυφες! Κρίμα να πάει χαμένο...

Καλά, μόνη μου μιλάω; Ορέστη! Πού είσαι μωρό μου;


e edo...molis ixa ena atixima

Μη μου πεις ότι γέμισες κι εσύ κρέμες;

peripou

Ουχου το, λερώθηκε και το δικό του το μικρούλι;

pio mikrouli? me sixoris, den ine ka9olou mikrouli

Μικρούλι είναι. Και τώρα, ακόμα πιο μικρούλι! αχαχαχαχα!

poli ili9io astio

Μπα, δεν του αρέσει να το λένε μικρούλι; δεν του αρέσει και νευρίασε; Τότε να του πεις να πιει ξύδι! Αυτό να του πεις! bb...mwro mou!

pepi...ti les?

pepi??

pepi????????????????????????????????????????????????????

...fofo??