1 Ιουν 2008

το παιχνίδι




σε αόρατο κύκλο κλεισμένοι
απομείναμε παίκτης και πιόνι
το παιχνίδι αυτό δεν τελειώνει
πριν να πεις "σ' αγαπώ" τι σημαίνει

σ' αγαπώ (τι σου κρύβουν οι λέξεις!)
δεν θα πει τους καρπούς σου να δρέπω
πάει να πει σου τα επιτρέπω
όλα κι είναι σειρά σου να παίξεις


σ' αγαπώ δεν θα πει άρχοντά μου
να κρυφτώ σ' ενός στίχου τη ρίμα
ειμ' εγώ - είσαι εσύ κι είναι κρίμα
σ' αγαπώ θα πει ζήσε κοντά μου


σ' αγαπώ δεν θα πει σε συντρίβω
με του "θέλω" τ' ασήκωτο βάρος
στην αγάπη χυμώ σαν φαντάρος
να κριθώ στης καρδιάς σου το στίβο


τώρα εγώ! που σημαίνει φυλάξου!
στην αγάπη το παν είναι λίγο
σ' αγαπώ και τις πόρτες μου ανοίγω
χώμα υγρό να δεχτώ τη σπορά σου


να χαρείς! μη θαρρείς πως ζυγώνω
το κορμί σου ανοιχτά σαν το λύκο
σ' αγαπώ θα πει βρες το πηλίκο
που διαιρεί τη χαρά με τον πόνο


σκέψου λίγο και μόνος σου κρίνε
η αγάπη αψηφά τους κανόνες
είμ' εδώ κι είσ' εκεί στους αιώνες
πες λοιπόν σ' αγαπώ τι δεν είναι


σ' αγαπώ δε σημαίνει χαρά μου
να σε κλείσω στα δυο μου τα χέρια
σα να θέλω να κλείσω τ' αστέρια
το νερό και τους κόκκους της άμμου


κι ούτε πάλι θα πει να ριζώσω
καρφωμένη βαθιά σου σα σφαίρα
πάει να πει θα κερδίσω τη μέρα
θα σωθώ και μαζί θα σε σώσω

(η εικόνα του πιονιού με τη διπλή σκιά, από εδώ)